Catching waves - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu Catching waves - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu

Catching waves

Blijf op de hoogte en volg Patty

19 November 2013 | Australië, Adelaide

Hoihoi!

Ik heb al weer een paar daagjes niks van me laten horen, maar dat geeft niks want zo heel veel hebben we niet gedaan.

We hebben de afgelopen dagen lekker rustig aan gedaan. Fietsje gehuurd, naar de Botanic Garden, een enorm pakket naar huis verstuurd en gisteren hebben we een campervan gehuurd voor aanstaande donderdag tot dinsdag en gesurfd!

De campervan is schijnbaar een "King of the Road", zoals de vrouw bij Wicked het beschreef. Een automaat, altijd super chill, met 2 persoons bed, keukengerei, koelkast en gelukkig airco. Donderdagmorgen kunnen we 'm ophalen en dan vertrekken we samen met twee Duitsers die we hier ontmoet hebben (Markus en Lena) en hun campervan richting Melbourne over The Great Ocean Road! Super veel zin in! Vind het wel spannend om te gaan rijden hier, maar dat komt vast goed haha.

Gistermiddag zijn we naar Noarlunga geweest om te Surfen met twee mannen, Ben en Kenny (geloof ik), twee typische Australische surfdudes. Ik heb het onwijs naar m'n zin gehad, het lukte me direct om de golven te pakken met m'n buik op de plank en later ook op mijn knieën, "you're a natural!", en op het moment dat ik wilde gaan staan knalde ik eraf en met m'n hoofd op de zeebodem waardoor mijn nek krak zei en ik de punt van de surfplank achterop m'n hoofd kreeg. Ik liep ook gek (ik dacht echt even aan een zweepslag) maar nu gaat het weer helemaal goed hoor! Vond het super gaaf! Ze hadden hun Boxer ook mee, Lenny, en daar heb ik lekker mee gespeeld.
's Avonds kregen we een echte ozzie bbq met mooi veel vlais, lekker! Het was een super dag, ben mooi verkleurd en vandaag heb ik lekker veel spierpijn hahaha!

We gaan nu zo naar het strand toe, lekker zonnebaden!

Kusjes

  • 19 November 2013 - 07:59

    Gisela:

    Haha wat een supergrappig verhaal over dat surfen.ik zag het al voor me hihi.fijn dat je er niks aan over hebt gehouden.wat een ervaring weer! Wens je heel veel plezier on the road! Take care.groetjes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 21199

Voorgaande reizen:

13 September 2023 - 28 Maart 2014

Going Down Under

Landen bezocht: