The arrival - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu The arrival - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu

The arrival

Blijf op de hoogte en volg Patty

03 Oktober 2013 | Australië, Melbourne

Hoi lieve allemaal

Het is hier nu 04:42, ik ben wakker door m'n jetlag. We zijn vanmiddag aangekomen in ons hostel in Cairns. De organisatie had ons geboekt bij Gilligans zeiden ze, hier hadden we ook vouchers van etc maar toen we er stonden, na een reis van 2,5 dag, bleek dit niet zo te zijn. We moesten een ander hostel hebben en dus met de taxi helemaal naar de andere kant van Cairns zowat. We waren echt erg pissig maar gelukkig zijn de mensen hier heel aardig.

Het hostel is niet erg spectaculair maar dat vind ik juist leuk! Gedeelde kamers (we delen 'm nu met twee Nederlandse jongens uit Aalsmeer) en op de gang zijn de gedeelde douches en wc's (dit is wel mannen bij de mannen, vrouwen bij de vrouwen natuurlijk).

Ik slaap in een hoogslaper bovenop. Ik wil, als het kan, altijd bovenop in zo'n hoogslaper en elke keer vraag ik me weer af waarom ik dat wil. Het is een geworstel van hier tot Tokyo, die stalen "trappen" doen hartstikke zeer en ik moet vaak midden in de nacht plassen en dan heb ik de kans dat ik door mijn geauwehoer met dat bed 3 anderen wakkermaak. Morgen gaan ze weg, de jongens. Dan pik ik zijn bed wel in. Hopen dat er geen zwaargewicht bovenin komt te liggen. Ik weet niet of deze wiebelige bedjes daarop gemaakt zijn.

De douches zijn prima voor elkaar, ik heb echt lekker gedouched. Ik ben nog geen dikke spinnen tegengekomen, helemaal fijn. Er is airco op de kamer, top.

Morgen gaan Eva en ik aan de serieuze kant beginnen: welke route gaan we doen, welke tripjes gaan we maken hier in Cairns, bankzaken regelen en ons Australische nummer.

Ik ga nu weer lekker slapen.
Het is nu ook bij jullie avond, dus voor straks: slaaplekker!

  • 03 Oktober 2013 - 20:59

    Betsie:

    Lekker slapen. Welterusten

  • 03 Oktober 2013 - 21:17

    Jane:

    Slaap lekker topper

  • 03 Oktober 2013 - 21:35

    Chantal:

    Ach jee. Inderdaad balen dat je ergens anders naar toe moest zeg! Maar fijn dat jullie nu enigzins gesetteld zijn.
    Lijkt me wel gezellig. Het is leuk om te lezen hoe en wat...
    Groetjes en een dikke knuffel van ons...

  • 03 Oktober 2013 - 21:46

    Rob Harmeling:

    Goed zo meid.

    Fijn dat we elkaar even hebben gezien en gehoord via Facetime :-)
    Lekker slapen en dan je plannen maken, follow your dream girl.
    Trots op je xxxxx zoveel als er sterren aan de hemel zijn X biljoen.

  • 03 Oktober 2013 - 22:03

    Iris:

    Slaap lekker verder. Wij blijven je volgen.

  • 03 Oktober 2013 - 22:57

    Claske:

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Jet lag is vreselijk, over 4 dagen ben er grootendeels door heen. Geniet vooral van alles!

  • 03 Oktober 2013 - 23:08

    Jeannet Hegeman:

    Ha Topper!
    Leuk om jouw reisverslagen te lezen! Wij blijven je volgen!
    Heel veel plezier aan de andere kant van de wereld!
    Groetjes Harry en Jeannet Hegeman
    En natuurlijk van Max en Marlijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 841
Totaal aantal bezoekers 21208

Voorgaande reizen:

13 September 2023 - 28 Maart 2014

Going Down Under

Landen bezocht: