G'day! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu G'day! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu

G'day!

Blijf op de hoogte en volg Patty

02 Oktober 2013 | Australië, Melbourne

G'day mates!

Na uren wachten, vliegen, slepen, zeulen en puffen zijn we geland in Australië!
Over twee uur vliegen we naar Cairns toe en dan begint onze reis echt.

Het besef dat ik echt weg ben is zojuist gekomen, toen ik uit het vliegveld stapte en we een frisse neus gingen halen in de buitenlucht. Ik voel me dan ook helemaal niet verdrietig of sip (ik mis jullie wel hoor), ik voel me echt geweldig. De wereld ligt aan mijn voeten, wat een geweldig gevoel!

We zitten nu weer ingecheckt, gescand en gefouilleerd te wachten om weer te boarden. Gelukkig duurt de vlucht nu maar 3 uur, en geen 13.

De vlucht van Dubai naar Melbourne was echt hels. Ik heb 13 uur klem gezeten omdat de jongen voor mij compleet gebruik maakte van de knop op de stoel die de stoel platlegt. Ik durfde ook niet naar links te zitten want daar zat een stelletje. Het meisje, die naast mij zat, was hartstikke chagrijnig, boos en ook niet leuk tegen haar vriendje: deze had geloof ik iets flink goed te maken want hij zat haar constant te knuffelen, aaien, zoenen, masseren en (echt waar) haar haar eten te voeren. Zij daarentegen deed geen enkele moeite om iets terug te doen en keek niet naar hem, lachtte niet naar hem en liet het geknuffel ook niet erg toe. En met dit alles had ik kunnen leven, als er niet een peuter twee rijen voor ons zat die het presteerde de gehele vlucht regelmatig zijn aanwezigheid te laten blijken door het op een krijsen te zetten.

Dus aangezien de sfeer niet meer te redden was heb ik me maar gefocust op de films, muziek en tv shows waar ik uit kon kiezen. Ik heb een verwoede poging gedaan om The Heat te kijken, maar viel in slaap, en ik ben na een uur afgehaakt bij This Is The End. Toen heb ik besloten om maar een film te kijken die ik wel leuk zou vinden; The Hangover III. Daarna heb ik Black Swan gekeken (wat een rare film, snapte er niets van) en heb ik een compleet seizoen The Big Bang Theory gekeken, samen met nog wat andere comedy series. Prima vermaakt dus.

Toen we uit het vliegtuig kwamen werden Eva en ik trouwens besnuffeld door honden, ik was toch even bang maar ja, wat kan je overkomen? Dat een labrador je aanvalt? Ik ben natuurlijk met vlag en wimpel door de test gekomen, want ik had geen explosieven bij me, noch middelen om explosieven te maken.

En dan komen we al weer aan bij nu; mijn broodje ei is op en mijn flesje Vitaminwater is halfleeg. Ik heb al op het punt gestaan een cowboyhoed te halen hier en een paar UGGS maar ik heb nog een halfjaar om dat te doen natuurlijk.

Ik ga nu eventjes mijn Facebookberichtjes, smsjes, whatsappjes en Snapchats bekijken die jullie me gestuurd hebben.

Dikke kus!

  • 03 Oktober 2013 - 09:06

    Betsie:

    Hallo Patty,
    Jij schrijft nu al zo leuk over een heel vervelende vliegreis, dat kan nog wat worden.
    Ik kijk er naar uit. :)

  • 03 Oktober 2013 - 11:57

    Mama:


    Hee lief meisje, gelukkig sta je met je voeten op de aarde. Voeten op het land waar jij je droomreis gaat maken. Kom maar even lekker bij en GENIET BELEEF en volg je hart! Dikke vette kus.xxxx mama







Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 885
Totaal aantal bezoekers 21211

Voorgaande reizen:

13 September 2023 - 28 Maart 2014

Going Down Under

Landen bezocht: