Pepernoten and Australia Zoo - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu Pepernoten and Australia Zoo - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu

Pepernoten and Australia Zoo

Blijf op de hoogte en volg Patty

14 Oktober 2013 | Australië, Noosa Heads

Hoihoi!

Ik heb een tijdje niks laten horen! Sorry! Dat kwam omdat ik, tot vandaag, niks beleefd heb na Fraser Island. De dag na Fraser hebben we namelijk helemaal niks uitgevoerd.

Er was een feest, zaterdagavond (na terugkomt van Fraser Island) en dat was super gezellig! We zijn met z'n 4en vooral bij een Ierse groep jongeren geweest, super leuk! Om 4 uur lag ik in bed en toen heb ik heerlijk uitgeslapen tot 9 uur!

Ik weet namelijk niet wat het is, maar ik word steeds rond 7 uur wakker en nu dus pas om 9 uur, dus dit zie ik als uitslapen. (Ik denk dat het is omdat ik oud word, worden oude mensen niet ook altijd vet vroeg wakker?)

Nadat mijn opstartprogramma voltooid was ben ik met Sanne en Hinke naar de supermarkt geweest, Eva lag nog in coma. Ik heb heerlijk ontbeten met een ham/kaas broodje, 2 bananen een liter vruchtensap en daarna zijn we lekker aan het zwembad gaan liggen en hebben we lekker liggen zonnen! Ik heb welteverstaan één pepernoot gegeten, die ik kreeg van een jongen die hoorde dat we Nederlands waren. Er was niet meer! (Degene die me truffelpepernoten opstuurt krijgt een sticker)

De rest van de dag hebben we niks gedaan en 's avonds kwamen we Eefje tegen (het meisje uit Airlie Beach) en daarmee zijn we naar een Pub geweest. De Ieren waren er vanzelfsprekend natuurlijk ook. Heel veel Ieren trouwens! Eva en Eefje gingen al naar huis rond half 12 maar ik had nog geen zin. Toen ben ik maar bij de Ieren aan tafel geschoven samen met mijn wodka-7up-lime. Na een uurtje lachen en kletsen vroeg ik ze hoe klavers in het Engels heten en zei ik dat het me opviel dat er zich veel klaver-objecten bevonden in de Pub. Nadat ze me allemaal aankeken met hun dûh-gezicht kwam ik er achter dat het een Irish Pub was. Logischhhhh!

De volgende morgen stonden Eva en ik alweer vroeg op om naar 'The Home of the Crocodile Hunter' geweest: the Australia Zoo! Het was zo ontzettend gaaf! We hebben alle dieren gezien, een baby alligator geaaid, geknuffeld met koala's, kangoeroes geaaid en selfies mee gemaakt (een 'selfie' is een foto wat je zelf van jezelf maakt). Ik heb het zo naar mijn zin gehad! We hebben ook een geweldige show gezien met krokodillen, allerlei soorten (roof)vogels, slangen en het was super interactief en gezellig! De zoo is echt geweldig! Veruit de mooiste ik ooit gezien heb!

We hebben er de hele dag gespendeerd en daarna weer terug naar huis. Hier heb ik boodschappen gedaan, mijn backpack opnieuw ingepakt, spulletjes netjes opgeborgen en lekker rustig aan gedaan. Heerlijk!

Nu ga ik lekker slapen!

Kusjes

  • 14 Oktober 2013 - 22:06

    Siny:

    Truste Wij krijgen heimwee als we dit allemaal lezen. Geniet er van als alles mee zit zijn we daar in februari

  • 14 Oktober 2013 - 22:08

    Rob:

    Een dag niks doen is ook lekker, maar al met al heb je nog veel gedaan.
    Wel optijd naar bed en niet naar Ierse kroegen ,,,,,
    Je bent in Australië duhhhhh.
    Geniet ervan meid, en super veel succes en plezier bij de crocodile trophy.
    Xxxxxxxx

  • 16 Oktober 2013 - 10:05

    Boris En Ruben:

    We missen je perrie!

    Nog veel plezier xxxxxxxxx

  • 18 Oktober 2013 - 10:24

    Sterrin:

    Hey Patty!
    Glad to read you're having so much fun! Echt top dat je naar Australia Zoo bent geweest (: Veel plezier nog verder! xxx

  • 18 Oktober 2013 - 23:12

    Jeannet:

    Ha Patty,
    Wat heb je al veel gezien en meegemaakt. Geweldig hoe je alles beschrijft. We genieten zo met je mee. Ook heb je hele mooie foto's gemaakt. Ga zo door! Hartstikke tof meid en blijf genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 21177

Voorgaande reizen:

13 September 2023 - 28 Maart 2014

Going Down Under

Landen bezocht: