Day two - Reisverslag uit Cairns, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu Day two - Reisverslag uit Cairns, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu

Day two

Blijf op de hoogte en volg Patty

04 Oktober 2013 | Australië, Cairns

Hoi allemaal!

Ik heb niet veel tijd om een lange blog te schrijven, we gaan zo op een Waterfall and Rainforest Tour die Uncle Brian's heet.. Ben erg benieuwd wat we allemaal gaan zien en doen!

Gisteren hebben Eva en ik onze uiteindelijke route vastgesteld, we hebben toch besloten samen te reizen en dat is wel een fijn gevoel! Ook hebben we gekeken naar een paar tours om hier rondom Cairns te doen. We hadden een mooie gevonden die Cabe Tribulation heet. Dat is net boven Cairns en het is waar 'the rainforest meets the beach'. Super vet! We gaan dit doen en dan met een overnachting.

Toen we naar de balie gingen om een booking te maken liepen we $1230 dollar lichter weg. Nu zullen jullie vast denken: "was die Tribulation tour zo duur?". Nee. We hebben een hele oostkust tour geboekt!

Vanavond vertrekken we met de greyhound naar beneden en gaan we in Airlie beach een boottrip maken op de Whitsundays. Dan blijven we ook slapen op de boot. Dan gaan we daarna richting Noossa en dan hebben we een Frasier Island tour waar we 2 dagen en 2 nachten verblijven. We rijden dan zelf in auto's, super vet!

Daarna gaan we richting Brisbane en naar Australia Zoo, de zoo van dé bekendste man van Australië: Steve Irwin!!! Zo vet!
Die dag erop vliegen we weer naar Cairns en dan 3 dagen later begint de Crocodile Trophy.

Druk druk druk! Maar vooral gaaf gaaf gaaf!

We gaan ons nu omkleden, klaarmaken en ontbijten, over een uur gaan we weg!

Kusjessss

• 04 Oktober 2013 - 22:37

Marlijn:

Heel veel plezier patt!

• 04 Oktober 2013 - 22:47

Rob Harmeling:

Wooowwww, dat klinkt goed.
    Ben benieuwd naar je verhalen. Geniet ervan xxxxx papa

• 05 Oktober 2013 - 07:43

Chantal:

Echt vet!!!

• 05 Oktober 2013 - 09:24

Marco Jannink:

Dit is al een beter bericht dan die van de aankomst!
    geniet ervan, maar dat komt wel goed als ik bovenstaande zo lees.

• 05 Oktober 2013 - 10:59

Renee Bosman:

Hee patty ! Klinkt al veel belovend! Geniet er lekker van!!

• 05 Oktober 2013 - 11:37

Mama:

Hee lief, fijn je gisteren gezien te hebben. Wat je gaat doen lijkt me super! Heel veel plezier! Xxxxmama