Final countdown - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu Final countdown - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu

Final countdown

Blijf op de hoogte en volg Patty

30 September 2013 | Nederland, Hellendoorn

Hoi allemaal,

Nog twee nachtjes slapen!
Ik heb een geweldige week gehad, met veel bezoekjes en gezelligheid met vrienden en familie.
Het weekend was daarentegen nog beter. Vrijdag heb ik mijn afscheidsfeestje gehouden voor mijn familie, vrienden en vriendinnen. Ik had er echt heel veel zin in en het feestje was boven verwachting. Ik heb onwijs veel leuke dingen gekregen, vooral gelukspoppetjes en geluksmunten. Deze neem ik natuurlijk mee op reis!

Ik heb me ook erg sterk gehouden, totdat ik een cadeautje kreeg van mama. Mijn familie en vrienden hebben samen een boekje gemaakt, waarin ze allemaal iets geschreven hebben en op dat moment begonnen de tranen te stromen! En toen ik dacht dat het allemaal weer over was, riepen mijn vriendinnen me naar de schuur toe (hier hield ik het feest) en daar hing een groot wit doek waarop ze een diashow hadden, met vragen over Australië, en later een lied op de melodie van Seks Met Die Kale.

- Jullie zullen wel denken: "Waarom Seks Met Die Kale?". Dat lied is al vanaf mijn 16e mijn ultieme feestlied en daar ga ik samen met mijn vriendinnen altijd helemaal op los. -

Nou, voordat ik überhaupt op de stoel zat om naar hun optreden en show te kijken zat ik al weer te huilen...

Daarna hebben we de muziek goed hard aangedaan en zijn we maar flink gaan feesten. Rond half 3 hebben we de muziek maar uitgedaan en om half 4 lag ik in m'n bedje. Het was écht een geweldig feest, onvoorstelbaar mooi. Het is echt heel erg fijn om te horen dat mensen van je houden en dat ze moeite voor je doen. Je weet natuurlijk wel van je vrienden en familie dat ze van je houden, maar op een dag zoals deze dan wordt het even benadrukt en dat is toch wel echt iets heel erg moois; het beste cadeau van de avond!

Zaterdag heb ik een lekker rustig dagje gehad met mijn lieve nichtje Sam. We hebben de laatste dingen weggebracht die op het feest stonden; statafels en tenten en daarna zijn we thuis een lekker filmpje gaan kijken. 's Avonds ben ik uit eten geweest met een paar van mijn vriendinnen (Susan, Marlijn, Marlien en Wieske) en daarna met mijn vriendinnetje Marlijn doorgegaan naar Lost In The Forest; een feest in Hellendoorn. Super gezellig! Daar ook nog veel mensen gezien en gesproken van wie ik afscheid kon nemen.

Vandaag ben ik uit eten geweest met mijn familie op de Holteberg. Erg gezellig maar ik was super moe dus ik zal wel niet zo heel gezellig geweest zijn, haha. Maar ik ben al lang blij dat ik mijn opa, oma's, tantes, ooms en nichtjes nog even gezien heb.

Aan het eind van de avond heb ik mijn backpack ingepakt, foto's van mijn afscheidsfeestje geüpload en ben ik nog even bezig met een paar Australië-zaken. Ik kan waarschijnlijk toch niet slapen door de zenuwen... Ik kan echt niet beseffen dat ik aan het eind van de week gewoon aan de andere kant van de wereld zit!

Liefs!

  • 30 September 2013 - 08:12

    Annemiek Kamperman:

    Ik wens je heel veel plezier aan de andere kant van de wereld.
    Ben benieuwd naar je verhalen en foto's.

  • 30 September 2013 - 09:52

    Iris:

    Hoop dat je een super reis en ervaring zult hebben. We gaan je volgen via de blog.heeeel veel plezier geniet ervan.
    Gr fam vd linde

  • 30 September 2013 - 18:16

    Hetty Stevens:

    Heel veel plezier patty!! Via hier kan ik lezen wat je allemaal gaat doen en meemaakt!!!

    Liefs Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 21173

Voorgaande reizen:

13 September 2023 - 28 Maart 2014

Going Down Under

Landen bezocht: