Een klein tussendoortje - Reisverslag uit Lourdes, Frankrijk van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu Een klein tussendoortje - Reisverslag uit Lourdes, Frankrijk van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu

Een klein tussendoortje

Blijf op de hoogte en volg Patty

15 September 2013 | Frankrijk, Lourdes

Hoi allemaal!

Mijn grote reis komt nu wel heel erg dichtbij. Nog negen nachtjes slapen in mijn eigen bedje en dan vertrek ik al! Nu ik dit typ krijg ik kriebels in mijn buik omdat het zo surrealistisch is dat ik over 10 dagen in Cairns sta, na een reis van 48 uur.

Ik ben sinds vanmiddag weer thuis na 8 dagen werken in Frankrijk. Ik werk bij SportGeluk en regel daar, samen met Jaimi Olthof, de organisatie. We waren nu in Frankrijk om het einddoel van het bedrijf TenneT te realiseren, waarbij we ongeveer 200 deelnemers hebben geholpen om de Col d'Aubisque te beklimmen met racefiets en mountainbike. Alle clinics die we hebben gegeven aan deze groep, ter voorbereiding, vielen in het niets vergeleken bij deze. Wat een geweldige week en geweldige ervaring!

Ik moest wel serieus graven om weer bij mijn Franse woorden te komen, maar na een week ging me dit erg goed af! In de TenneTgroep en in onze groep trainers zaten zowel Nederlanders als Duitsers dus ook mijn Duitse en Engelse talenknobbels moesten aan het werk gezet worden. Een goede voorbereiding voor Australië dus!

We verbleven in Lourdes, waar ik een paar kaarsjes heb opgestoken en waar ik zelfs door een priester gezegend werd. Nu moet mijn reis wel goed verlopen.

Een van de trainers vertelde over de Crocodile Trophy, een mountainbike race in Cairns! Ze zijn daar vrijwilligers voor nodig en bieden daar kost en inwoning voor en hij belt morgen naar iemand die hij daar van kent. Dus als ik geluk heb, heb ik al werk voordat ik er überhaupt ben en kan ik organisatie combineren met reizen in Australië. Ideaal! Want ik coördineer de mountainbike bij SportGeluk dus dan kan ik daar mijn voordeel mee doen. Spannend... Hopen dat mijn zegening helpt!

De aankomende 8 dagen die ik nog in Nederland heb zijn gevuld met bezoekjes, gezelligheid, verrassingen en feestjes. Leuk leuk leuk!

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 21198

Voorgaande reizen:

13 September 2023 - 28 Maart 2014

Going Down Under

Landen bezocht: