From partybus to relaxing hotel - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu From partybus to relaxing hotel - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu

From partybus to relaxing hotel

Blijf op de hoogte en volg Patty

17 Oktober 2013 | Australië, Noosa Heads

Hoi!

Ik ben echt onwijs moe, dus geen lang verhaal vandaag (vervelend he?)

Gisteren en vandaag hebben we heerlijke relax dagen gehad. Eergisternacht kwamen we aan op het vliegveld in Cairns. Het is 3 uur vliegen vanaf Brisbane maar het klimaatverschil is zo groot! Het is hier veel warmer dan in Brisbane.

Toen we op het vliegveld aankwamen belden we het Noosa hostel voor een transfer. Die kwam er aan, toeterde en reed direct weer weg. Toen we opnieuw belden voor diezelfde transfer, zei het meisje aan de balie dat er iemand geweest was maar dat wij er niet waren! Maar ze zou 'm opnieuw sturen. 20 minuten later kwam het busje opnieuw, reed langs ons heen, keerde om... En reed wéér weg. We zaten toen in totaal al 45 minuten te wachten. Ik stond te schreeuwen en te zwaaien maar hij reed gewoon weg. Toen heb ik Eva's mobiel overgenomen en zelf met het meisje gebeld en haar eens even verteld hoe het zat. Toen kwam het busje er weer en stopte wel. Hij had één of andere slappe smoes dat hij zich aan de verkeersregels moest houden en we schoten niet op. Toen heb ik hem op de meest beleefde manier mogelijk (in mijn staat van woede) dat hij na het toeteren ook iets langer had kunnen wachten, dat we niet eens de kans kregen en dat hij niet met zo'n slechte smoes moest komen.

Toen reden we naar het hostel, over afgesloten banen, verkeer afsnijdend en geen knipperlicht en gordel. Tot zo ver zijn "ik moet me aan de verkeersregels houden".

Toen konden we, rond half 2, eindelijk slapen! De wekker ging weer om 8 uur omdat we ons uit moesten checken. Toen hebben we ontbeten en rondgeslenterd door Cairns, lekker gewinkeld en de tourist uitgehangen. Ik heb een nieuw paar slippers gekocht, een nieuw bikinitopje en een pet (anders verbrand m'n gezicht tijdens de Crocodile Trophy). Ook hebben we ons Australische nummer geregeld en bankzaken.

Toen we onderweg waren naar het hostel om onze backpacks uit de storage-room te halen sprak een Duitse jongen, Jonny, ons aan of we mee wilden in een Partybus op kroegentocht. Na wat afdingen kregen we tickets van $35 voor $25, een aantal kortingsvouchers en hij regelde met ons een plek in een goedkoop hostel. Helemaal top! Nadat we onze spullen uit het Nomads hostel opgehaald hadden, kreeg ik de chauffeur zover om ons af te zetten voor het nieuwe hostel. We konden een uurtje chillen en toen moesten we, eigenlijk super uitgeput, alweer naar de Partybus. We kregen gratis barbecue, overal gratis shotjes en nog een gratis pizza. Om 2 uur lagen we in bed en om 8 uur ging de wekker weer omdat we weer uit moesten checken.

We hebben toen maar even boodschappen gedaan en Gerhard opgebeld (van de Crocodile Trophy) en we konden ons al inchecken in het hotel!

Het is hier helemaal heerlijk! Eigen slaapkamer, eigen douche en wc, airco, schoon, televisie(!!!) en een koelkast! Helemaal super! Het is nu 20:55 en we liggen al vanaf 6 uur op bed. Vanmiddag hadden we om 3 uur een briefing. Ik sta in de keuken tijdens CT, dus ik mag lekker koken! Leuk! Ik heb er super veel zin in! Ben erg benieuwd!

Ik ga nu gauw slapen in mijn heerlijke bedje, en we kunnen ook uitslapen! Oh yeahhhh! En als kers op de taart: morgen hebben we helemaal NIKS!

Goodlife! (Of niet papa! Haha)

Dikke uitgeputte kus

  • 17 Oktober 2013 - 13:08

    Rob:

    Yo Mate, Goodlife it is.
    Veel plezier bij de Crocodile Trophy. Ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken.
    Geniet nog even van je luxe hôtel. XXXXXX

  • 21 Oktober 2013 - 17:04

    Betsie:

    Ondanks je vermoeidheid weer een leuk verhaal. Enne luxe went snel dus pas maar op :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 21171

Voorgaande reizen:

13 September 2023 - 28 Maart 2014

Going Down Under

Landen bezocht: