Melbourne and Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu Melbourne and Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Patty Harmeling - WaarBenJij.nu

Melbourne and Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Patty

21 Januari 2014 | Australië, Brisbane

Hoi allemaal,

Na een maand ben ik, met alle tegenzin, vertrokken uit Melbourne en nu ben ik in Brisbane.

De afgelopen weken heb ik in Melbourne alleen maar leuke dingen gedaan, en heb ik veel met Matthew opgetrokken. Zo ben ik lekker vaak uit eten geweest met hem en Emma-Lee, want ze hebben hier voor backpackers veel actie avonden, dan kost alles $10. En aangezien ik nog steeds een backpacker ben komt dat ideaal uit.

Verder ben ik lekker vaak naar het strand geweest, alleen of met Emma-Lee en dat kan je zien: ik ben lekker bruin en heb zonne-uitslag!
13 januari gingen Emma-Lee en ik de hele dag op pad omdat Matthew jarig was. Ze had een surprise party voor hem georganiseerd in hetzelfde huis waar we ook nieuwjaar gevierd hebben, echt super leuk!

Ook ben ik nog naar het museum geweest. Het is echt een super museum! Ze hebben ALLES! Maya's, Griekse oudheid, Italiaanse oudheid, Iraanse oudheid, European kunst, 19/20e eeuwse kunst met o.a. Andy Warhol, Picasso, Rodin's "De Denker", Monet, Chinese en Aziatische kunst en, het gaafste van allemaal, een hele kunsthal voor de Nederlandse kunst! Ik wilde ook nog naar een museum met allemaal digitale dingen maar die was dicht helaas. Verder heb ik elke dag netjes de Australian Open gevolgd en ben ik nog naar een speelhal geweest en heb ik Matthews moeder ontmoet. Zij woont in Tasmanië maar was op bezoek voor Matthews verjaardag. Ze is echt een heel schattig lief en klein vrouwtje en ze zei dat als ik naar Tasmanië kom dat ze me wel mee op pad wil nemen. Connectiesssss!

Mijn laatste dag in Melbourne ben ik wezen 4wheel driven met een hele groep. We hadden drie auto's, 1 met mij, Biggie en Matthew, 1 met Emma-Lee, Smurf en Wigley en nog een hele auto met mensen die we niet kenden en zich ook niet voor kwamen stellen. Wigley's auto kwam zo ongeveer 4x vast te zitten en raakte oververhit dus stopten we bij een heel groot meer waar we lekker gingen zwemmen, echt een super dag!

Gisteren vloog ik om 15:00 naar Brisbane, en hier ben ik nu. Het is hier heerlijk weer en een uurtje vroeger. (Dus 9 uur verschil). Het is een raar hostel maar ik zit hier gelukkig maar een paar dagen, want daarna
ga
ik
naar
INDONESIEEEEEEEE

Kusjes

  • 21 Januari 2014 - 07:18

    Chantal:

    fijn om weer iets van je te lezen... Wat maak je toch veel mee! Nog heel even en dan zie je papa, mama en Mick weer!!!! Wat zal dat geweldig zijn. Heel veel plezier daar en lekker genieten met z.n allen! Heel veel liefs en een dikke knuffel.... Chantal en familie.

  • 22 Januari 2014 - 12:12

    Dorine:

    Lieve Patty, het is nog steeds heerlijk om te lezen dat het zo goed met je gaat en hoe je geniet van alles wat voorbij komt! Fijn ook dat ze zoveel leuke mensen om je heen hebt! Alhoewel ik mij ook afvraag of het soms niet fijn is om even alleen te zijn?? Ik wens jou een hele fijne tijd met Rob, Elice en Mick, dat gaat vast lukken! Hoop dat je daar ook iets van op Facebook zet zodat wij ook een klein beetje kunnen meegenieten!! Ik blijf je volgen........veel liefs en een dikke kus en knuf van mij!!! Ciao....

  • 27 Februari 2014 - 16:07

    Joshua Joseph:

    Hallo Patty,

    Je hebt vast en zeker geen flauw idee meer wie ik ben. Maar ik was op facebook rustig aan het kijken naar Hellendoorners en Nijverdallers. En ik zag jouw facebook en kwam daarna hier terecht en vind je verhalen heel leuk om te lezen. Leuk dat je het goed hebt in Australië. En ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je volg

    Groetjes
    Joshua Joseph

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 672
Totaal aantal bezoekers 21162

Voorgaande reizen:

13 September 2023 - 28 Maart 2014

Going Down Under

Landen bezocht: